קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

סטייק צלוי עם צ'רמולה

סטייק צלוי עם צ'רמולה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סטייק צלוי עם צ'רמולה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 188 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לך כוסברה טחון, שמן זית אקסטרוווריגין, סטייק פלנק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סטייק צלוי עם מוג'ו מנטה-כוסברה וגזר בגריל וגזר לבן, סטייק צלוי צלוי, ו סטייק צלוי צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, מניחים את 11 החומרים הראשונים במעבד מזון; תהליך עד קצוץ דק, גירוד הצדדים של קערה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
כדי להכין סטייק, מפזרים סטייק עם 1/4 כפית מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
3
מחממים מחבת ברזל יצוק על חום גבוה. מחבת עם ספריי בישול. לבשל סטייק 4 דקות; להסתובב ולחפש חרוזים אדומים להרכיב על פני השטח כדי לציין את הסטייק מתקרב נדיר בינוני. מבשלים 4 דקות או עד המידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
4
תן לנוח 5 דקות.
5
חותכים סטייק באלכסון על פני התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
6
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
הערה יין: ככל יין הוא מודאג, סטייק פלנק הוא שותף די קל-יינות אדומים רבים יעבדו היטב-אבל chermoula הוא סיפור אחר. שום, ליים, פפריקה, כמון, כוסברה וכוסברה הם כל התבלינים הדומיננטיים שעושים את המנה הזאת לרחוש. אבל הם יכולים גם לעשות יין להיכשל. ההימור הטוב ביותר: אדום רך, עבה, מונע פירות שיפעל "כרית" את כל התבלינים. נסה את שיראז מ-2001 של גייזר פיק ממחוז סונומה, קליפורניה ($18). - קארן מקניל .
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
תיבולתיבול
כוסברה.כוסברה.
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פפריקהפפריקה
שוםשום
ייןיין
כמוןכמון
פירותפירות
לייםליים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.