קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סטייק צלוי עם שאלוט ורוטב יין אדום

סטייק צלוי עם שאלוט ורוטב יין אדום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק צלוי עם שאלוט ורוטב יין אדום. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 455 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך מרק בשר בקר, מלח ופלפל, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: יין אדום סטייק צלע במרינדה מלא Prosciutto, Fontinan ובזיליקום עם הפחתת קברנה-שאלוט, סטייק עם שאלוט-רוטב יין אדום (bifteck Marchand De Vin), ו סטייק צלע ברוטב יין.

הוראות

1
בסיר בינוני מעל חום בינוני גבוה, לטגן את שאלוט ב 2 כפות של שמן זית עד קרמל קל, על 5 עד 7 דקות. להעלות את החום גבוה ולהוסיף את היין האדום ולהפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
יין אדוםיין אדום
שאלותשאלות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את המרק ומפחיתים בחצי. בדוק תיבול, ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם. שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
מרקמרק
3
מברשת סטייק האגף משני הצדדים עם 2 כפות של שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק צלעסטייק צלע
שמן זיתשמן זית
4
מניחים על מרכז הגריל לצרוב 5 עד 8 דקות לכל צד נדיר עד בינוני נדיר, בדיקות על ידי לחיצה על הבשר עם אצבע: ככל שהבשר מרגיש ספוגי יותר, נדיר יותר הוא מבושל.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר מהגריל ולאפשר לנוח, רופף מאוד עם רדיד אלומיניום, 5 עד 10 דקות, כדי לאפשר את המיצים כדי reabsorb לתוך הבשר. פרוס את סטייק האגף באלכסון ומניח על מגש גדול. לסיים את הרוטב על ידי מתערבל בגושים של חמאה קרה, ואז העליון סטייק עם חלק מהרוטב ומגישים את השאר בצד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
חמאהחמאה
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.