קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

סטייק צלוי צלוי

סטייק צלוי צלוי
סטייק צלוי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו דל פחמימות, מנה עיקרית. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חרדל, בצל ירוק, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו סטייק צלוי עם מוג'ו מנטה-כוסברה וגזר בגריל וגזר לבן, סטייק צלוי צלוי, ו סטייק צלוי צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לאגירה מחדש, משלבים את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים בשר בקר; שקית חותם ופונים למעיל. מקררים במשך כמה שעות או לילה, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
3
ניקוז ולהשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
4
מברשת שני הצדדים של בשר עם חרדל. גריל, מכוסה, מעל חום בינוני חם במשך 5-10 דקות בכל צד (עבור בינוני נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160°; עשוי היטב, 170°. חותכים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.