קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סטייק צלע עם בצל, פלפלים ושעועית

סטייק צלע עם בצל, פלפלים ושעועית
סטייק צלע עם בצל, פלפלים ושעועית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 487 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לכם בצל, עלי רוזמרין, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סטייק צלע עם בצל אדום, סטייק צלע במרינדה עם פלפלים, ו סטייק צלוי עם פטריות ובצל צלויים.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו Beringer האוול הר בנקרופט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק