קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות38
מגזין

סטייקים סלמון עם מיונז ווסאבי

סטייקים סלמון עם מיונז ווסאבי
סטייקים סלמון עם מיונז ווסאבי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 495 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם רוטב סויה, מיונז, דבק ווסאבי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. נסו סטייק טונה צרוב עם ווסאבי-מיונז בצל ירוק, סלמון בגריל עם מיונז ווסאבי, ו סלמון קלוי שומשום עם מיונז ווסאבי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.