קושיקל
מוכן ב21 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

סטייקים עם רוטב פלפל מתוק

סטייקים עם רוטב פלפל מתוק
סטייקים עם רוטב פלפל מתוק הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 456 קלוריות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, עלי בזיליקום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. מתכונים דומים: סטייק טופו עם פלפל אדום-רוטב אגוז, סטייק טונה צרוב ברוטב פלפל אדום, ו פלפל וסטייקים מצופים בשום עם רוטב פורט.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.