קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

סיר תבשיל דרום-מערבי

סיר תבשיל דרום-מערבי
סיר תבשיל דרום-מערבי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המנה העיקרית שלך. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 376 קלוריות, 30 גרם חלבון ו-10 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. מתכון זה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-55 דקות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם חתכתם שעועית ירוקה, בשר תבשיל בקר, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 71%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל דרום-מערב, תבשיל סקווש דרום-מערבי ותבשיל בקר דרום-מערבי.

הוראות

1
ב-4 qt. תנור הולנדי, בשר חום בשמן על אש בינונית; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי2 צ'ילי פרזנו, פרוסים לחצי
פלפל מצנפת סקוטי, מזרעים ופרוס דקפלפל מצנפת סקוטי, מזרעים ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/2 כוס עלי פטרוזיליה ארוזים בצורה רופפת, קצוצים דק1/2 כוס עלי פטרוזיליה ארוזים בצורה רופפת, קצוצים דק
2
הוסף את שמונת המרכיבים הבאים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעה.
3
הוסף גזר; להחזיר לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6 תפוחי אדמה אדומים בינוניים חתוכים לקוביות6 תפוחי אדמה אדומים בינוניים חתוכים לקוביות
4
מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות.
5
מוסיפים את העגבניות, השעועית, התירס והצ'ילי; להחזיר לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהבשר והירקות רכים. מתבלים ברוטב פלפל חריף אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד פילה הליבוט או דג חרב, חתוך לרצועות בגודל 2 אינץ'1/2 פאונד פילה הליבוט או דג חרב, חתוך לרצועות בגודל 2 אינץ'
12 כוסות לחם תירס חתוך לקוביות, קלוי12 כוסות לחם תירס חתוך לקוביות, קלוי
גבינת פרמזן טרייה מגוררת, או לפי הצורךגבינת פרמזן טרייה מגוררת, או לפי הצורך
ל-2 צ'ילי אדום או ירוק, טחוןל-2 צ'ילי אדום או ירוק, טחון
עגבנייה רומא, מגורעת וחצויה לשנייםעגבנייה רומא, מגורעת וחצויה לשניים
1 1/2 ליטר שמן קנולה1 1/2 ליטר שמן קנולה
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
6
מגישים על אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץתבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץגזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס קפואתירס קפוא2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון165אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון240אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף, לא חובהרוטב פלפל חריף, לא חובה2606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

תבשיל בתפריט? נסה להתאים עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.