קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות28
סוגי מאכליםסלט
אירועיםקיץ
מגזין

סלט אבטיח עם ויניגרט שוקולד

סלט אבטיח עם ויניגרט שוקולד
הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. אם יש לכם שבבי שוקולד למחצה, מלפפונים, צימוקים מצופים שוקולד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סירופ שוקולד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק מנטה שוקולד כקינוח. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט אבטיח עם ויניגרט שוקולד, סלט אבטיח עם ויניגרט אבטיח, ו סלט אבטיח עם ויניגרט שמפניה.

הוראות

1
דרך פתיחת הזנה של בלנדר פועל להוסיף, 1 בכל פעם, חומץ, כוסברה, פטרוזיליה, רוטב פלפל חריף, מלח ופלפל. השארת הבלנדר פועל, להוסיף את סירופ שוקולד ולאחר מכן את הקרם של קוקוס בזרם דק איטי כדי לאפשר emulsify. לטעום ולהתאים תיבול, לפי הצורך, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
לזרוק יחד חסה, בצל, בצל ירוק, טרגון, כוסברה, ומלפפונים. מקפלים אבטיח, משמש, ענבים, צימוקים, שבבי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מספיק רוטב למעיל, ומגישים רוטב נוסף בצד.
4
מגישים עם בייקון מתפורר על גבי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמש מיובש קצוץמשמש מיובש קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים מצופים שוקולדצימוקים מצופים שוקולד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון, מבושל עד פריךבייקון, מבושל עד פריך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם קוקוס (מומלץ: קוקו לופז)קרם קוקוס (מומלץ: קוקו לופז)2smallsמלפפונים אנגליים, חתוכים לקוביות קטנותמלפפונים אנגליים, חתוכים לקוביות קטנות11 קילו קישואים,עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים11 קילו קישואים,פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)עלים טרגון טחון טריעלים טרגון טחון טרי1פיינטעגבניות ענבים חצויותעגבניות ענבים חצויות1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריף (מומלץ: טבסקו)רוטב פלפל חריף (מומלץ: טבסקו)1גדולבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1ראשחסה, ספוג ומיובש טווה סלט, קוצים הוסרו מן העלים קרועים לחתיכות בגודל ביסחסה, ספוג ומיובש טווה סלט, קוצים הוסרו מן העלים קרועים לחתיכות בגודל ביס11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)12פרוסות12 בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, פרוס על ההטיה לפרוסות 1/2 אינץ12 בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, פרוס על ההטיה לפרוסות 1/2 אינץ0שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1קטןאבטיח ללא גרעינים, חתוך לקוביות קטנותאבטיח ללא גרעינים, חתוך לקוביות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס לבןשוקולד צ'יפס לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים לבנים חצוייםענבים לבנים חצויים