קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

סלט אורז תירס ופראי

סלט אורז תירס ופראי
סלט אורז תירס ופרא עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתאים ל-8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם רוטב סויה, קליפת תפוז, תערובת אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט אורז בר עם תירס ואפונה שחורה עיניים, סלט אורז בר עם תירס חרוך, פקאן מתובל כמון, ופטה, ו מרק תירס עם אורז בר.

הוראות

1
לבשל אורז על פי הוראות החבילה; השמטת מלח ושומן. תניח בצד, מגניב.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
מערבבים היטב את האורז, התירס ואת שאר החומרים בקערה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמניות או גרעינים לא מומלחים, קלוייםגרעיני חמניות או גרעינים לא מומלחים, קלויים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס חמוציות מיובשות או Craisins (אודות3/4 כוס חמוציות מיובשות או Craisins (אודות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים (כ 4 אוזניים)גרעיני תירס טריים (כ 4 אוזניים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבערך 7 אונקיות סוכרבערך 7 אונקיות סוכר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת אורז בר לא מבושל (כגון חוות לונדברג)תערובת אורז בר לא מבושל (כגון חוות לונדברג)