קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות אסייתי

סלט אטריות אסייתי
סלט אטריות אסייתי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 874 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 41g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם שמן שומשום, שן שום, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו סלט אטריות אסייתי, סלט אטריות אסייתי, ו סלט אטריות אסייתי (מתכונים דומים).

מרכיבים

306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צ'ילי חם, לפי הטעםשמן צ'ילי חם, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס בוטנים קלויים יבשים מלוחיםקצוץ גס בוטנים קלויים יבשים מלוחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון1שן שום, לחוץשן שום, לחוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דק, כולל החלק העליון הירוקבצל ירוק קצוץ דק, כולל החלק העליון הירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה, דל נתרןרוטב סויה, דל נתרן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות asianwheat או 1 lb אטריות איטלקיות דקות, כגון spaghettiniאטריות asianwheat או 1 lb אטריות איטלקיות דקות, כגון spaghettini796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג, לחתוך על האלכסון לתוך מלבנים חתיכות דקות ארוכותאפונה שלג, לחתוך על האלכסון לתוך מלבנים חתיכות דקות ארוכות306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי איכותישמן צמחי איכותי

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.