קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות1
מגזין

סלט ארטישוק טורטליני

סלט ארטישוק טורטליני
סלט ארטישוק טורטליני הוא הר ד ' אובר שמגיש 3. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 261 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו טורטליני גבינה, עגבניות שרי, לבבות ארטישוק במרינדה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: טורטליני גבינת ארטישוק עשב, תרד וארטישוק טורטליני אופים, ו טורטליני ארטישוק תרד קרמי.

הוראות

1
מבשלים טורטליני לפי הוראות החבילה; מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
מניחים בקערה.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים את העגבניות, הבצל, הארטישוק ורוטב הסלט; לזרוק לציפוי. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

סלט ארטישוק בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.