קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלט בטטה וארמה עם רוטב טרטר בסגנון אסיאתי

סלט בטטה וארמה עם רוטב טרטר בסגנון אסיאתי
אם יש לך שם, שומשום, ירקות סלט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט בטטה נא עם Arame, רוטב טרטר בסגנון קליפורניה, ו סלט בטטה בסגנון גרמני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
2
מקלפים את הבטטה והגזר הלבן וחותכים לחתיכות בגודל ביס. קיטור החתיכות במשך כ 5 דקות, עד שהם פשוט מתחילים להתרכך (אתה יכול לעשות את זה בסל ספינת קיטור להגדיר מעל מים רותחים או על ידי רותח בכמות קטנה של מים).בינתיים, לשפוך את שמן הזית על מגש אפייה ולתת לו להתחמם בתנור.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את תפוחי האדמה והגזר הלבן למגש התנור המחומם ומפזרים מלח ופלפל שחור. לזרוק את הירקות באופן שווה עם השמן. שים על המדף העליון של התנור ואופים במשך כ -20 דקות, עד שהם רכים כאשר דקרו במזלג.בעוד הירקות אופים, אתה יכול להכין את arame ורוטב טרטר. משרים את החרטום במספיק מים כדי לכסות כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים ומבשלים את הבמה בערך 1/4 כוס מים השריית עם תמרי ומירין בזמן הבישול. לאחר כ 10 דקות, להפוך את החום קצת לבשל את כל נוזל עודף טפטוף עם שמן שומשום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים יחד את כל רוטב הטרטר ingredients.To מגישים, מסדרים את הירקות על צלחות או צלחת הגשה, ומעל עם תל של ערמת תערובת תפוחי אדמה מתוקה. למעלה עם מנה גדולה של רוטב טרטר ומפזרים כמה זרעי שומשום קלויים על גבי.וריאציות:אתה יכול להשתמש ירקות אחרים כגון סקווש מתוק או דלעת במקום בטטה. אתה יכול גם להוסיף תירס, קישואים או ירקות אחרים על פי בחירתך.עבור רוטב טבעוני, להשמיט את היוגורט היווני ובמקום להוסיף קצת טופו רך מחית.אם אתה לא אוהב את זה חריף מדי, אתה יכול להשמיט את wasabi. אתה יכול להוסיף מרכיבים אחרים לרוטב טרטר כמו צלפים טחונים, עירית, פטרוזיליה וחמוצים שמיר טחון.
מרכיבים שתצטרך