קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סלט ג'יקמה

סלט ג'יקמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל סלט Jicama. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ואת כל 30 מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 153 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. אם יש לך בצל, פפריקה, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 0% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: סלט ג'יקמה, סלט ג'יקמה, ו סלט ג'יקמה.

הוראות

1
לזרוק יחד את jicama, פלפלים, בצל אדום, מלפפון, כתום וכוסברה בקערת הגשה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
JicamaJicama
כתוםכתום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מיץ ליים על כל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
3
מפזרים קמצוץ של קאיין ופפריקה. מתבלים בנדיבות במלח.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
מלחמלח
4
בואו לשבת חצי שעה לפני ההגשה.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.