קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

סלט ג'לטין חמוציות לחג

סלט ג'לטין חמוציות לחג
סלט ג'לטין חמוציות חג נטול גלוטן, הר העבודה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 272 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ג'לטין פטל, מים, אגוזי פקאן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: סלט ג'לטין לחג, סלט ג'לטין חמוציות-אננס, ו סלט ג'לטין אפרסק-חמוציות.

הוראות

1
בקערה קטנה, להמיס ג ' לטין ב 1 כוס מים רותחים. בקערה אחרת שלבו רוטב חמוציות ושאר המים; מוסיפים תערובת ג ' לטין ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
מיץ לימוןמיץ לימון
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 13-ב. 9 אינץ'. צלחת מצופה תרסיס בישול; במקרר עד המשרד, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
3
בקערה גדולה מקציפים שמנת עד שנוצרות פסגות נוקשות. בקערה אחרת מקציפים גבינת שמנת לתערובת אחידה. מערבבים פנימה 1/2 כוס קצפת; מקפלים פנימה את הקצפת שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
גבינת שמנתגבינת שמנת
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים על תערובת ג ' לטין; מפזרים אגוזי פקאן. מקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אחוזת ביאן נסידו שרדונה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 53 דולר.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.