קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט דג לבן

סלט דג לבן
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלט Whitefish יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה מן השיקסאן במטבח יש 1 אוהדים. אם יש לך גבעולי סלרי, עירית, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 42% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט Whitefish תוצרת בית, ארוחת ערב הלילה: סלט דג לבן בגריל עם עגבניות ויניגרט טרגון, ו רולאפים Whitefish.

הוראות

1
שמור מתכון
2
מתכון הדפסה
3
סלט Whitefish
מרכיבים שתצטרך
דג לבןדג לבן
4
Ingredts2 lb. כל או מילוי whitefish1 / 3 כוס mayonnaise1 / 3 כוס שמנת חמוצה דלת שומן (או 1/3 כוס מיונז נוסף) 1/2 כוס גבעולי סלרי טחון2 כפות טרי טחון dill2 כפות טריות
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
5
מלח ופלפל לפי הטעם
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
6
מיץ לימון סחוט טרי לפי הטעם (1-2 לימונים)
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קליפות מלימוןקליפות מלימון
7
זמן כולל: 30 דקות
8
מנות: 6-8 מנות
9
מפתח כשר: חלבי או פרווה (השתמש בכל המיונז עבור פרווה)
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.