קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

סלט הודו קארי פירות לשניים

סלט הודו קארי פירות לשניים
המתכון סלט הודו קארי פירות לשניים יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 15 דקות. מתכון זה משמש 2. למנה העיקרית הזו יש 421 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. לכו לחנות ואספו אגוזי מלך, סלרי, יוגורט ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור יום האהבה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט הודו קארי פירות, סלט עוף קארי פירות, ו סלט הודו פירות.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את ההודו, התפוח, הסלרי, אגוזי המלך והחמוציות. מחלקים ירקות סלט בין שתי צלחות הגשה; למעלה עם תערובת הודו.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קופו קוסטביאנצ ' ה שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
קופו קוסטביאנצ ' ה שרדונה
קופו קוסטביאנצ ' ה שרדונה
צהוב קש עם השתקפויות ירקרקות. הערות פרחוניות ותפוח, אפרסק לבן ופירות הדר על האף. טרי, עגול ומלוח נעים.