קושיבינוני
מוכן ב54 דק.
מנות6
ציון בריאות37
מגזין

סלט חזיר ופסטה אסייתי

סלט חזיר ופסטה אסייתי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? חזיר אסייתי וסלט פסטה יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 646 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 54 דקות. לך לחנות ותביא פילה חזיר, מרינדה שמורה, שמן שומשום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. עם כפית ציון של 70% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: חזיר אסייתי בגריל ופסטה עם אטריות פריכות, תנור אסייתי עסיסי צלוי חזיר מבושל למחוונים, פסטן או אורז, ו סלט פסטה אסייתי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.