קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

סלט כרוב בסגנון אסייתי

סלט כרוב בסגנון אסייתי
סלט כרוב בסגנון אסייתי נטול גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ומספק כ 12 מנות. זה מנות ראשונות יש 88 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. אם יש לכם שומשום, שמן שומשום אסייתי, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. הרביעי ביולי יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. 1276 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 68%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סלט כרוב בסגנון אסייתי, סלט כרוב בסגנון אסייתי, ו בסגנון אסייתי סלט ירקות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחוספס מעט את פרוסות הבצל עם האצבעות כך שכל השכבות הקטנות של הלבנים בצל ירוק נפרדות. זורקים את תערובת הקולסלו או את שני סוגי הכרוב, את הבצל האדום והבצל הירוק יחד בקערה גדולה עד שהכל מעורבב היטב. אתה יכול להכין את הסלט עד לנקודה זו עד יום מראש כל עוד אתה שומר אותו בקירור. לפני ההגשה, פשוט החזירו את הסלט לטמפרטורת החדר, הכינו את הרוטב וזרקו.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלט כרובתערובת סלט כרוב
בצל אדוםבצל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את שאר החומרים יחד בקערה קטנה עד לקבלת תערובת אחידה, ואז יוצקים על הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים בתוך 1 שעה של ההלבשה או כרוב תקבל נבול ועצוב.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
עידון מונע פירות מסומן בפרחוניות עדינה בריזלינג שנקטף מאוחר זה. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. חילופי מדהים של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.