קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב גלידה

סלט כרוב גלידה
סלט כרוב גלידה יכול להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון ידידותי ללא גלוטן ופודמפה זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פלפל מקף, כרוב, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. נסו עוגיות תות וגלידת שמנת, גלידת אבוקדו, ו גלידת לבנדר טבעונית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב גלידה, שוט נס, חרדל, מלח ופלפל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוט הנסשוט הנס
גלידהגלידה
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים כרוב וגזר; מערבבים היטב. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
גזרגזר

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אן. וי. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "