קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות11
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט לובסטר ליים ג'ינג'ר

סלט לובסטר ליים ג'ינג'ר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט לובסטר ג'ינג'ר ליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 770 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 47g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח, חמאה, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב התפוחים האדומים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים קרמל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 23 דקות. נסו סלט לובסטר עם נענע טרי וליים, לובסטר מקורר עם סלט תפוז תפוחי אדמה-דם וסיד, ו סלט מנגו ירוק עם סרטנים וזנב לובסטר ולבוש ליים-צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אטיין בואלו פטיט שאבלי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Etienne Boileau Petit Chablis
Etienne Boileau Petit Chablis
Vinified ו בגילאי 100% נירוסטה במשך 6 חודשים. מחבילה אחת של גפנים הגדלים על חימר פורטלנדי זהו פטיט שבלי קלאסי, פריך ויבש, פירות קדימה וקלים ללכת. צבע קש חיוור. האף ממוקד עם הערות אוראלי וניחוחות הדרים עדינים עם שיטה, אופי הדר ותפוח על החיך. קליל ותוסס עם חומציות מרעננת וארומטיקה לימון משתהה.