קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות31
סוגי מאכליםתוספותסלט
מגזין

סלט לימון ועגבניות משומר עם פטה

סלט לימון ועגבניות משומר עם פטה
סלט לימון ועגבניות משומר עם פטה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון צמחוני lacto ovo יש 244 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-26 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, תארזי גבינת פטה, לימון משומר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 92%. חומוס מתובל עם Fetan ולימון משומר, סלט שעועית ארוכה עם Fetan ולימונים משומרים, ו עגבניות קלויות ורוטב לימון משומר דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
שים את העגבניות, בצל ולימון בקערה או מגש רדודים. להתפורר פטה מעל, טפטוף עם שמן ומיץ לימון, ולפזר על עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
לזרוק בעדינות רק לפני ההגשה יחד עם חתיכות של לחם חם, פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.