קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

סלט מושלך עם ויניגרט ליים

סלט מושלך עם ויניגרט ליים
סלט מושלך עם ויניגרט ליים הוא הר ד ' אובר שמגיש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 145 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם יש לכם סוכר, בצל, ירקות סלט קרועים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך עצום מרהיב ציון של 19%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט קיץ קוסקוס השליך ויניגרט ליים, סלט מושלך עם מנגו, קוקוס קלוי ויניגרט ליים, ו סלט מושלך עם ויניגרט.

הוראות

1
בקערת סלט זורקים את הירוקים, העגבנייה והמלפפון. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את השמן, מיץ הליים, הסוכר, הבצל, קליפת הליים והמלח; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
קליפת לייםקליפת ליים
מלפפוןמלפפון
ירוקירוק
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. כרמי עמק וילמט שיבוט דיז ' ון שרדונה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בינונית ומציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג מזון.התאימו למנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרטות וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.