קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

סלט מלפפונים איטלקי

סלט מלפפונים איטלקי
סלט מלפפונים איטלקי הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו עם 6 מנות. מנה אחת מכילה 73 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-4 גרם שומן. תמורת 66 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם עגבניות שרי, מלפפונים, רוטב לסלט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה עובד היטב בתור תוספת ידידותית מאוד לתקציב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 20%, וזה לא כל כך יוצא דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלט פסטה מלפפונים איטלקי, סלט מלפפון בצל איטלקי וסלט מלפפונים מרוסקים עם רוטב איטלקי.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את כל המרכיבים; מכסים ומקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
תפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביותתפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביות
2
מגישים עם כף מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
לחם לבן, קרום הוסר וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'לחם לבן, קרום הוסר וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

ניתן לשלב איטלקית עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-79 דולר.
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
גוון ברונזה אדמדם חושף את גילו של היין הזה, אבל עדיין יש לו הרבה חיים. אף עמוק ועשיר מרמז על דובדבנים שחורים בשלים, ציפורן וקסיס. לאחר שהיין הספיק לנשום, הוא מתחיל לחשוף עוד יותר תבלינים ופרי. שותה יפה עכשיו אבל סביר להניח שיישאר אטרקטיבי עד 2019 לפחות.