קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט מקרוני שיקגו

סלט מקרוני שיקגו
סלט מקרוני שיקגו יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זיתים, סוכר, שמיר חמוצים להתענג, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-44 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו -40 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 39%. נסו סלט כלב שיקגו, Chicago Burger Week: The Chicago Deep Dish פיצה בורגר, ו סלינג'ר פירות סלט תרד ותות, שיקגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את מקרוני הסלט, וחוזרים לרתיחה. לבשל את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב מסננת להגדיר בכיור, ולשטוף עם מים קרים עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מסננים שוב כדי להסיר עודפי מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מקרוני מקום, ברוקולי, גבינת צ ' דר, פלפל ירוק, חמוצים להתענג, מלפפון חמוץ, סלרי, זיתים שחורים, זיתים ירוקים, בצל ירוק, גזר, פימנטו בקערת סלט, ולזרוק קלות לשלב. בקערה, מקציפים יחד את המיונז הקל, חרדל, מלח, סוכר ופלפל שחור כדי להפוך רוטב חלק; יוצקים את הרוטב על הסלט, ומערבבים קלות כדי מעיל את כל החומרים עם רוטב. מקררים לפחות 4 שעות כדי למזג טעמים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז אורמיונז אור
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג
זיתים שחוריםזיתים שחורים
פלפל שחורפלפל שחור
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
פלפל ירוקפלפל ירוק
חמוצים שמירחמוצים שמיר
בצל ירוקבצל ירוק
ברוקוליברוקולי
מקרונימקרוני
חרדלחרדל
פימיאנטופימיאנטו
גזרגזר
סלריסלרי
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר2(חוֹרֶף)גזר מגוררגזר מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר חתוכה לקוביותגבינת צ'דר חתוכה לקוביות1גדולמלפפון חמוץ, קצוץמלפפון חמוץ, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר חמוצים להתענג, עם מיץשמיר חמוצים להתענג, עם מיץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז אורמיונז אור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקרוני סלט חבילהמקרוני סלט חבילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל פימנטו קצוץפלפל פימנטו קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)סוכר לבןסוכר לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל צהוב מוכןחרדל צהוב מוכן