קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סלט סלמון

סלט סלמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט סלמון. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 163 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם פלפל קאיין, פלפל, מספיק כדי להרטיב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו סלט סלמון צמחים תאילנדי (סלמון Pla Pla), סלמון מלוח וסלט עגבניות עם בצל (Aka Lomi Lomi סלמון, ו סלט כוח המוח (סלט תרד עם סלמון, אבוקדו אוכמניות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, בעדינות לזרוק יחד את הסלמון ואת ביצים קשות מרוסקות. בקערה אחרת, לשלב פלפל, מלפפון, בצל, ומיונז.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
פלפלפלפל
מיונזמיונז
מלפפוןמלפפון
סלמוןסלמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים תבלינים ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
3
יוצקים תערובת על סלמון, מוסיפים מיץ לימון, וזורקים קלות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סלמוןסלמון
4
מגישים מעל חסה או כמו כריך.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.