קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלט סרטן עם רוטב לימון

סלט סרטן עם רוטב לימון
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סלט סרטנים עם רוטב לימון יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 819 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-65 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך תפוחי אדמה זהב יוקון התינוק, עירית, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סרטן, תירס וסלט עגבניות עם רוטב לימון-בזיליקום, עוגות סרטנים על ירקות מעורבים עם רוטב לימון, ו סלט סלמון מעושן עם רוטב סרטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הסרטן, מערבבים יחד שאלוט, רוטב חם, מיונז, חרדל, מיץ לימון ועירית בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בשר סרטנים וזורקים קלות. מתבלים במלח ופלפל. כיסוי וצינה.עבור שאר הסלט, להקציף יחד חרדל, שאלוט, חומץ, עירית ומיץ לימון. לאט לאט לטאטא בשמן זית עד ההלבשה מעט מתעבה. לטעום ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל. תניח בצד.Steam Yukon זהב תפוחי אדמה עד רך כאשר פירסינג עם מזלג. בעוד תפוחי אדמה עדיין חמים, יוצקים כף או שניים רוטב עליהם.Steam haricots verts עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לרתיחה של מי קרח כדי לעצור את הבישול.
מרכיבים שתצטרך
4
לנקז ביסודיות.
5
מערבבים שעועית ירוקה עם גרגיר הנחלים, אנדיב וצנון. לזרוק עם כף של רוטב.לזרוק celeriac עם נשאר ההלבשה קטן bowl.To לשרת, לארגן ירקות על מגש או צלחות בודדות. למעלה עם סרטן, סלריאק וביצים.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים עם עירית ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1קטןceleriac, קלופים וחותכים גפרורים דקים, או 1 נורת שומר, גזוז, חצוי וחתך לתוך טריזים דקיםceleriac, קלופים וחותכים גפרורים דקים, או 1 נורת שומר, גזוז, חצוי וחתך לתוך טריזים דקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצה, יותר לקישוטעירית קצוצה, יותר לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצה דקעירית קצוצה דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואסרטןסרטן11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חבורהאנדיב, קצוץ בפרוסות בעובי 1/2 אינץאנדיב, קצוץ בפרוסות בעובי 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה או שעועית ירוקה דקה, גזוזשעועית ירוקה או שעועית ירוקה דקה, גזוז2ביצים מבושלות היטב, קלופות וקצוצות דקביצים מבושלות היטב, קלופות וקצוצות דק2מקפיםשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק3צנוניות, פרוסות דקצנוניות, פרוסות דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואסלטסלט2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק1חבורהגרגיר הנחלים, קצוץ בצפיפותגרגיר הנחלים, קצוץ בצפיפות2(יכול להיות או להרחיק)שמפניה או חומץ יין לבןשמפניה או חומץ יין לבן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה זהב יוקון תינוק, שפשףתפוחי אדמה זהב יוקון תינוק, שפשף

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.