קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

סלט סרטנים במרינדה

סלט סרטנים במרינדה
סלט סרטנים במרינדה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 140 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם פלפל, בשר הסנפיר האחורי, טרגון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-20 דקות. , שהוא מוצק. נסו רגלי סרטנים במרינדה, קציצות סרטן עם רוטב צ'ילי מתוק תאילנדי & מלפפון במרינדה, ו סלט תאנה במרינדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה לא תגובתי לשלב את השמן, חומץ, שום, מלח, פלפל, פטרוזיליה, טרגון.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הסרטן ומניחים במקרר. לזרוק כל שעה במשך 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
3
מגישים על מיטה של ירקות מעורבים ולסחוט טריז לימון מעל ממש לפני האוכל.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
טריז לימוןטריז לימון

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.