קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

סלט סרטנים ופסטה שמנת

סלט סרטנים ופסטה שמנת
סלט סרטנים ופסטה שמנת דורש בערך 27 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 282 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם בשר סרטנים, קליפות פסטה, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -19 היו אומרים שהוא הגיע למקום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. נסו פסטה סרטנים ואפונה שמנת, רוטב פסטה סרטנים עגבניות שמנת, ו סלט סרטנים שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים קליפות פסטה 10 עד 12 דקות, עד לדרגת אל-דנטה, ומסננים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בקערה מערבבים את השמנת החמוצה, המיונז, מיץ הלימון, חרדל הדבש והשמיר. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל דבשחרדל דבש
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה גדולה זורקים יחד את הפסטה המבושלת, תערובת השמנת החמוצה, בשר הסרטן, פלפל אדום, פלפל ירוק ובצל ירוק. מכסים ומצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
בצל ירוקבצל ירוק
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם אפשרויות נהדרות לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה ג ' נרל 5. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -9 דולר לבקבוק.
שרדונה 5
שרדונה 5
שרדונה ידידותית מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, שמץ של קרם וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת להשאיר את האדמה במצב טוב יותר למשנהודור.