קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות96
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף טנגו מנגו

סלט עוף טנגו מנגו
סלט עוף טנגו מנגו דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 187 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך מיונז, מנגו, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: טנגו מנגו, טנגו מנגו, ו מנגו טנגו שייק.

הוראות

1
מערבבים את 6 המרכיבים הראשונים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים את הצ 'אטני ואת 6 המרכיבים הבאים (צ' אטני דרך פלפל) בקערה קטנה, ומערבבים תערובת צ ' אטני לתוך תערובת עוף. מסדרים פרוסות פפאיה על כל אחד 5 צלחות, העליון עם סלט עוף.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
אננס רגילאננס רגיל
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיונז אורמיונז אור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו קצוץמנגו קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'אטני מנגוצ'אטני מנגו10פרוסותפפאיה קלופה (כ 1 גדול)פפאיה קלופה (כ 1 גדול)0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ מוכן לאכול קלוי עור, עצמות חזה עוף (כגון טייסון; כ -4 חצאי חזה)קצוץ מוכן לאכול קלוי עור, עצמות חזה עוף (כגון טייסון; כ -4 חצאי חזה)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים מנוקזים, פרוסיםערמוני מים מנוקזים, פרוסים