קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

סלט עוף קורניש עם ויניגרט מצנפת סקוטש

סלט עוף קורניש עם ויניגרט מצנפת סקוטש
סלט עוף קורניש עם ויניגרט מצנפת סקוטש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 61 גר' של חלבון, 59 גרם של שומן, וסך הכל 835 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, ו דל פחמימות, דיאט. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, תרנגולות קורניש, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו קוקטייל ריבה מצנפת סקוטש, סלמון עם מצנפת סקוטית-רוטב תבלין וטוסט בצל, ו עוף קארי ג'מייקני ותפוחי אדמה עם מצנפת וויסקי פלפל חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
שים את התרנגולות והגזר במחבת צלייה, לשפשף אותם עם שמן זית ומתבלים עם מלח ופלפל. צלי בשליש העליון של התנור במשך 1 שעה, ולאחר מכן להעביר את הגזר לצלחת כדי להתקרר. המשיכו לצלות את התרנגולות עוד כ-15 דקות, או עד שמיצי החלל יתבררו.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את התרנגולות למגש ולתת מגניב לטמפרטורת החדר.
4
בינתיים, יוצקים את מיצי המחבת החמים לתוך כוס מדידה לרפרף את השומן. מסננים את המיצים לתוך סיר קטן ומבשלים מעל חום מתון עד מופחת 2 כפות, על 4 דקות.
5
יוצקים את ההפחתה בחזרה לתוך כוס המדידה ולתת מגניב לטמפרטורת החדר. מערבבים את הרוטב החם, שמן צמחי, חומץ ואולספייס ומתבלים זה ויניגרט עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הבשר מהתרנגולות ולמשוך אותו לגזרים עבים.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את הגזרים למקלות 2 על 1/3 אינץ'. בקערה גדולה, לזרוק את בשר תרנגולת קורניש עם גזר, צנוניות, נבטים, קשיו ויניגרט. תלוש את הסלט על צלחות ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך