קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

סלט פרמזן קטלינה

סלט פרמזן קטלינה
סלט קטלינה פרמזן עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן ראשוני יש 93 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב לסלט קטלינה, חסה קרועה, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט קטלינה קריבי, סלט טאקו קטלינה, ו סלט קטלינה פריטו.

הוראות

1
מחלקים את החסה והעגבנייה בין ארבע צלחות סלט קטנות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2
מפזרים גבינת פרמזן ומזלפים רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
כרמי טלבוט קאלי הארט שרדונה
ביטוי פרי טהור של הכרם שלנו, טלבוט שרדונה, קאלי הארט הוא שופע ותוסס. השפעה מינימלית של יצרני יין מאפשרת לקאלי הארט שרדונה להציג את כוחם של כרמי האחוזה של טלבוט. האף העשיר והמזמין מציג תווים טרופיים בהירים הממשיכים על החיך, שם מחמיאים לטעמים מרעננים של אננס וטל דבש על ידי חומציות מרעננת. אמצע חיך נדיב מוביל לפרי הדר ופירות טרופיים ארוכים עם רמזים לאלון צרפתי ומינרליות.