קושירגיל
מוכן ב13 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סלט קיץ מקסיקני

סלט קיץ מקסיקני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו סלט קיץ מקסיקני. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 227 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 585 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד גם הר ד ' אובר זול למדי עבור הרביעי ביולי. מתכון זה מאוכלרשת דורשת שמן זית, גבינת פטה, זרעי כמון וצנוברים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 13 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. עם כפית ציון 59%, המנה הזו מוצקה. סלט קיץ מקסיקני, סלט שעועית חמאה "מקסיקני" קיץ קל, ו קיץ בגריל מקסיקני רחוב תירס קינואה סלט דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת קטנה ויבשה צולים את זרעי הכמון, זרעי הכוסברה, הצ ' ילי והצנוברים על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מתמיד, עד לריח, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
זרעי כמוןזרעי כמון
צנובריםצנוברים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעבירים את הרוטב לקערת הגשה ומקציפים פנימה את שמן הזית. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים את הזיתים, העגבניות, הכוסברה והגבינה. זורקים בעדינות לאיחוד והגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
5
* טבחים הערה: את מיובש צ ' ילה יכול גם להיות לחתוך לטבעות קטנות באמצעות מספריים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מקור שרדונה
זהב לבן בכוס עם ניחוחות של פריחת לימון ותאנה טרייה, יין זה מציע לקחת מרענן על כרם דורל. היין מותסס בביצי בטון, ומציג את המינרליות הייחודית של דורל לצד תחושת פה חלקה ועגולה. הזדקנות על השקיות בחביות נירוסטה מפתחת נוכחות חיך, פרי הדר טרי מחייה את היין. רמזים לאפרסק קיץ מדגישים את הגימור הארוך והעסיסי.