קושימומחה
מוכן ב1 ש, 27 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סלט תפוחי אדמה אדום

סלט תפוחי אדמה אדום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו סלט תפוחי אדמה אדום. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 289 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם מלח כשר, גרגירי פלפל, יין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 27 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. הציון הזה מוצק. נסו תבשיל בטטה עדשים אדומות בסיר אחד, בצל אדום כבוש, ו גליל עוגת קטיפה אדומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים את תפוחי האדמה בעובי 1/3 אינץ ' ומכניסים לסיר עם 1 כפית מהמלח, המים והיין. קושרים את גבעולי הפטרוזיליה, גרגרי הפלפל והטימין בחתיכת בד גבינה ומוסיפים לסיר. מביאים לרתיחה על אש גבוהה ומורידים מיד את האש כדי לשמור על רתיחה עדינה. מבשלים עד שתפוחי האדמה רכים אך לא רטובים, בערך 12 דקות.
2
מסננים; זורקים את צרור העשבים ומעבירים את תפוחי האדמה לקערה.
3
בזמן שתפוחי האדמה מתבשלים מכינים את הרוטב. בקערה קטנה מקציפים יחד את החומץ, הפטרוזיליה, השאלוט, את 2 הכפיות הנותרות מהמלח והפלפל. בהדרגה לטאטא את השמן כדי להפוך את ההלבשה. זורקים את תפוחי האדמה החמים עם הרוטב בעדינות כדי לא לפרק את תפוחי האדמה. אפשר לסלט לשבת בטמפרטורת החדר למשך שעה 1 כדי למרינדה, לזרוק כמה פעמים כדי מעיל את תפוחי האדמה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
4
מגישים בטמפרטורת החדר.