קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות15
מגזין

סליידרים לגבינת פימינטו דרומית

סליידרים לגבינת פימינטו דרומית
מחווני גבינת פימינטו הדרומיים עשויים להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 453 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם בצל, בצל, פלפל גרוס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 33%. הציון הזה די גרוע. נסו שבת עם רייצ'ל ריי-פימינטו גבינה המחוונים, גבינת פימינטו הדרומית של מיס מאטי, ו הדרומי סלופי ג'ו גולשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
2
מערבבים בעדינות את הבשר, המלח, הפלפל והבצל בקערה גדולה. מעצבים את התערובת ל -12 קציצות. צולים את הקציצות על התבנית עד לדרגת האלילות הרצויה, כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מניחים מעט חסה וקציצות על חצאי הלחמניות התחתונות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
מורחים 2 כפות גבינת פימינטו על כל קציצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פימנטוגבינת פימנטו
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
5
מוסיפים כמה ביצים מטוגנות, בצל, חמוצים ועגבניות. למעלה עם צמרות הלחמנייה.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו.
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.
If you loved the 2014 — and if you didn't, we need to send out a search party for your heart — you’ll find this one happy, happy, happy. Stronger than '14, it's also both drier and richer. And that’s as it should be; the pittance of sweetness it contains will rise and fall with the structure of each year's wine, because that's what sensible vintners do. The others just set up a formula and the wine"“has—XY— grams of sugar and zat's zat." Not Winnings Riesling. This will always be teasingly dry and teasingly sweet so you’ll keep changing your mind ("Wait, it's a dry wine, no, it's a sweet wine, no wait, it's a dry wine again….") while the bottle empties faster than you could have imagined.