קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

סלמון אפוי

סלמון אפוי
סלמון אפוי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 2 מנות. במנה עיקרית זו יש 623 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן זית, פילה סלמון, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה מובא לך על ידי Food.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו -40 דקות. מתכונים דומים: סלמון עם בור רוז'ותפוח אדמה אפוי ממולא סלמון מעושן, סלמון אפוי כולו, ו סלמון אפוי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.