קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בגריל ורוטב עגבניות צ'יפוטלה מעושן

סלמון בגריל ורוטב עגבניות צ'יפוטלה מעושן
סלמון בגריל ורוטב עגבניות צ'יפוטלה מעושן עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 374 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם שום, עגבניות משומר, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מעושן, סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל, ו קורדון עוף עם רוטב צ'יפוטלה פטל מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.