קושיבינוני
מוכן ב47 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בלאדי מרי

סלמון בלאדי מרי
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית מתכונים לקופסת המתכונים שלך, סלמון בלאדי מרי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. למנה העיקרית הזו יש 322 קלוריות, 45 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 30 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 47 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם פילה סלמון, מלח ופלפל, תערובת בלאדי מרי חריפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 99%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: בלאדי מרי הטובה ביותר (+בנה בר בלאדי מרי משלך), בלאדי מרי הטוב ביותר ולעשות בר בלאדי מרי משלך, ו בלאדי מרי הטוב ביותר ולעשות בר בלאדי מרי משלך.

הוראות

1
מניחים פילה סלמון בתבנית אפייה בינונית, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
יוצקים תערובת מרי בלאדי פיקנטית על הפילטים. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בלאדי מריבלאדי מרי
3
מחממים את הברוילר.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
צולים כ -7 דקות, עד שהדגים מתקלפים בקלות במזלג והמשטח משחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הקשת סונומה פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.