קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות67
מגזין

סלמון במרינדה בגריל

סלמון במרינדה בגריל
זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לך רוטב סויה, שמן צמחי, אבקת חרדל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 84%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלמון בגריל במרינדה, סלמון במרינדה בגריל, ו סלמון בגריל ברוטב מיסו.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.