קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סלמון וולינגטון

סלמון וולינגטון
צריך מנה עיקרית פסקטרית? סלמון וולינגטון יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 582 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, רוטב שמנת ממולא, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בבצק העלים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי בצק עלים של אגס חמוציות כמו קינוח. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 63%. הציון הזה די טוב. נסו סלמון וולינגטון, סלמון וולינגטון, ו סלמון וולינגטון עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. קולקציית היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
תווית הכסף פינו נואר בעלת צבע אודם עז וחושפת בושם מפתה של שזיפים אדומים, פרחים ותבלינים מתוקים. טעמים פזרניים של דובדבן שחור, דומדמניות כהות ותות ממלאים את החיך הקטיפתי בעוד תווים של אלגום ממשיכים לגימור הרך והאלגנטי.