קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות70
ציון בריאות1
מגזין

סלמון מעושן עם קוויאר על מלפפון

סלמון מעושן עם קוויאר על מלפפון
מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 12 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 70 . הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לכם פלפל, מלח כשר, סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט סלמון מעושן וקוויאר, סלמון מעושן וקוויאר פניני, ו סלמון מעושן, קוויאר וקרוטונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הסלמון המעושן, fromage blanc, בצל, גרידת לימון ומיץ, צלפים, מלח, ופלפל נמדד במעבד מזון מצויד מצורף להב. תהליך, לעצור כדי לגרד את הצדדים של הקערה לפי הצורך, עד חלקה, על 20 שניות. בשלב זה, תערובת הסלמון ניתן להעביר שקית צנרת מצויד קצה כוכב 1/2 אינץ ' ומקורר עד 4 שעות.כאשר מוכן לשרת, לארגן את פרוסות מלפפון על מגש. צינור על 2 כפיות של תערובת הסלמון על כל פרוסה. למעלה עם הכמות הרצויה של קוויאר או ביצי סלמון (ייתכן שנשאר קצת) ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
ביצי סלמון.ביצי סלמון.
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
קוויארקוויאר
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.