קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות99
מגזין

סלמון צרוב עם תפוזים ושומר

סלמון צרוב עם תפוזים ושומר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלמון צרוב עם תפוזים ושומר יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 326 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם מלח גס ופלפל טחון, שמן זית, תפוזי טבור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: סלמון צרוב במחבת עם שומר וסלסה שמיר, סלמון צרוב עם שעועית לבנה ושומר, ו בשר צרוב ותפוזים עם ארוגולה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.