קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלסה ורדה

סלסה ורדה
סלסה ורדה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 603 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 57g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך אנשובי פילה, חומץ יין, עלי פטרוזיליה בלבד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo).

מרכיבים

4largesאנשובי פילהאנשובי פילה1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, סחוט (שטוף אם מומלח)צלפים, סחוט (שטוף אם מומלח)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי נענע טרייםעלי נענע טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרי, או לפי הטעםמיץ לימון טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה בלבד, ארוזיםעלי פטרוזיליה בלבד, ארוזים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ים, לפי הטעםמלח ים, לפי הטעם2(חוֹרֶף)בצל או שאלוט קצוציםבצל או שאלוט קצוצים2(חוֹרֶף)עלי טרגוןעלי טרגון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sandhi Sanford ובנדיקט פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 65 דולר.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.