קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלסה עגבניות קלויה

סלסה עגבניות קלויה
מתכון קלוי סלסה עגבניות יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 20 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון משרת 8 . מנה אחת מכילה 14 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם כוסברה, עגבניות רומא, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלסה דה Molcajete (עגבניות קלויות סלסה צ'ילה ירוקה), סלסה עגבניות קלויה (Salsan Asada), ו טנדרלוין בקר צלוי עם סלסה עגבניות קלויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטאטא גבוה ומסדרים מתלה בשליש העליון של התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את חצאי העגבניות בצד על תבנית אפייה. לפזר את הבצל, השום, ואת סראנו סביב העגבניות. מטגנים עד שקליפות העגבניות מתחילות להשחיר ולשרוף, כ-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מעבירים את הירקות לבלנדר, מוסיפים את המלח הנמדד ומתמזגים לתוך פירה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
העברה לקערה בינונית חסינת חום ולתת מגניב לטמפרטורת החדר.מערבבים במיץ הכוסברה והליים, טעם, ומתבלים עם יותר מלח ומיץ ליים לפי הצורך. לאחסן במקרר במיכל עם מכסה הידוק עד 4 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות של ג 'ימי ג' ון Vin De כריך פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.