קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלסה צלויה ורדה

סלסה צלויה ורדה
צריך ללא גלוטן, ו 30 מתאבן שלם? רוטב סלסה ורדה קלוי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 257 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לכם בצל, שום, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, סלסה Tomatillo קלוי (סלסה ורדה), ו סלסה Tomatillo קלוי (סלסה ורדה).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.