קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות9
מגזין

סלסה תות

סלסה תות
סלסה תות יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 47 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם תותים, שמן זית, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 62%. נסו סלסה תות, סלסה תות, ו סלסה תות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו עגבניות, תותים, בצל ירוק וכוסברה. בקערה קטנה מקציפים שמן, חומץ ומלח; מערבבים בעדינות לתערובת עגבניות. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תותיםתותים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רוינארט ברוט רוז פאסלין ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.