קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

סלסת תירס ואבוקדו טרי

סלסת תירס ואבוקדו טרי
תירס טרי & Salsan אבוקדו נטול גלוטן, וטבעוני מתאבנים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 290 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, כוסברה, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סלסה תירס ואבוקדו טרי, תירס טרי, סלסה עגבניות ואבוקדו, ו טאקו אבוקדו מוכה בירה עם סלסה תירס טרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט שבבים.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.