קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלק סרטנים עם Remoulade פיקנטי

סלק סרטנים עם Remoulade פיקנטי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סרטנים עם Remoulade פיקנטי. מנה אחת מכילה 491 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם אבקת אפייה, עלי פטרוזיליה, עלי פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו סלק סרטנים ברוטב רימולד, סרטנים-סלק חצילים עם רוטב Remoulade, ו סלק סרטנים ברוטב קייג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים היבשים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את גרידת הלימון, שום, סרטן נהרות, פטרוזיליה ורוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
רוטב חריףרוטב חריף
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
3
מערבבים בעדינות לשלב.
4
מוסיף את המים או המניה לאט עד בצק רופף נוצר. להפריש במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מלאימלאי
מיםמים
5
בסיר טיגון עמוק או בסיר עם תחתית כבדה, מחממים מספיק קנולה או שמן בוטנים כדי להגיע באמצע הדרך במעלה צידי הסיר, ל-350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
כפית 1 כפית גדושה בצק לתוך שמן חם ומבשלים בקבוצות עד חום זהוב עמוק, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
7
הסר מן השמן ולנקז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מפזרים מלח בעוד עדיין חם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
9
בואו טמפרטורה של שמן לחזור 350 מעלות F בין קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
10
לטאטא את המיונז, חרדל, חזרת, מיץ לימון, מלח, פלפל קאיין יחד בקערה בינונית עד מעורבב היטב. מערבבים את הפטרוזיליה, צלפים ובצל ירוק ומערבבים היטב. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
11
להעביר את הביניטים למגש הגשה ומגישים עם רוטב remoulade.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

2(חוֹרֶף)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים קצוציםצלפים קצוצים1דאש1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזנבות סרטנים מבושלים וקצוציםזנבות סרטנים מבושלים וקצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל קריאוליחרדל קריאולי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, קצוץ דק או טחוןשום, קצוץ דק או טחון2בצל ירוק, קצוץ (חלק ירוק ולבן)בצל ירוק, קצוץ (חלק ירוק ולבן)1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מוכנה, סחוטהחזרת מוכנה, סחוטה3מקפיםרוטב חריף (מומלץ: לואיזיאנה, טבסקו או האהוב עליך)רוטב חריף (מומלץ: לואיזיאנה, טבסקו או האהוב עליך)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1לימון, מקונןלימון, מקונן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה איטלקיים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים קצוצים3(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה איטלקיים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים קצוצים8ריבס, קצוץ טרי או קפואקנולה או שמן בוטניםקנולה או שמן בוטנים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,מלח, ועוד לתיבולמלח, ועוד לתיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים או שרימפס/מאכלי ים מלאימים או שרימפס/מאכלי ים מלאי

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet הן אפשרויות נהדרות עבור סרטנים. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.