קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות78
מגזין

סנאפר אדום מצופה פירורים

סנאפר אדום מצופה פירורים
את המתכון ניתן להכין סנאפר אדום מצופה פירורים בערך 30 דקות. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקאטרי הזה יש 297 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש פירורי לחם, מלח, שמן זית וגבינת פרמזן. עם כפית ציון 87%, המנה הזו מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם דג טרד מצופה פירורים, ספצ'ל מצופה פירורים, ו עגבניות מצופות פירורים.

הוראות

1
בקערה רדודה שלבו את פירורי הלחם, הגבינה, הלימון-פלפל והמלח; מוסיפים פילה, אחד בכל פעם, והופכים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
גבינהגבינה
פלפלפלפל
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת כבדה על אש בינונית מבשלים פילה בשמן בקבוצות במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

סנאפר אדום עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות סטולץ אורגני פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.