קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

סנאפר צרוב על Succotash

סנאפר צרוב על Succotash
סנאפר צרוב על Succotash עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 45 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 608 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן צמחי, מרווה, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. עם כפית נסו סנאפר עם Succotash, צדפות צרובות עם Succotash, ו הליבוט צרוב במחבת עם סוכות שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל והפלפל האדום ומבשלים עד שהתרככו, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
בצלבצל
3
מוסיפים את שעועית לימה, תירס, שמנת, מלח ופלפל לפי הטעם. מביאים לרתיחה ומבשלים כ 7 דקות, עד השעועית והתירס רכים והתערובת התעבה מעט. מערבבים את המרווה והפטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית לימהשעועית לימה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
קרםקרם
תירסתירס
מרווהמרווה
מלחמלח
4
להבקיע את העור של הדג עם סכין קילוף חדה מבלי לחתוך את הבשר. מתבלים את צד הבשר במלח ופלפל לפי הטעם ומפזרים קלות עם הפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקהפפריקה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
מחממים את השמן על חום גבוה במחבת. לצרוב את צד הבשר עד השחמה היטב, על 3 עד 4 דקות. ואז להעיף ולצרוב עד העור הוא פריך, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים את הדגים על succotash, עור בצד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.