קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

סנפר עם קרום תפוחי אדמה

סנפר עם קרום תפוחי אדמה
סנפר עם קרום תפוחי אדמה לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 40 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 402 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. גשו לסופר וקנו פתיתי תפוחי אדמה, מלח, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפ, ושלם 30 דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 86%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: סנפר עם קרום תפוחי אדמה, סנפר עם קרום תפוחי אדמה, ו סנפר זנב צהוב עם קרום תפוחי אדמה.

הוראות

1
מניחים ביצים בקערה רדודה. בקערה רדודה אחרת שלבו פתיתי תפוחי אדמה וטימין.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי תפוחי אדמה מיידייםפתיתי תפוחי אדמה מיידיים
טימיןטימין
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים פילה במלח ופלפל. טובלים בביצים ומצפים בתערובת תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
ביצהביצה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
במחבת גדולה מבשלים פילה בשמן בקבוצות על אש בינונית במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסנאפר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר חסר מעצורים של סוס בר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.